Thirsty thursday

Ska snart stänga av här och sova. Bryr mig inte att klockan inte ens är tio för jag är så trött. Vaknar liksom innan 6 varje morgon... Sömn behövs grovt! Plus att jag måste sätta klockan på lördagar också så får inte sova ut då heller! Nu ska jag sluta tycka synd om mig själv och berätta om världens bästa dag!
Vaknade av ett glädje sms från Ella, va lite sur på va klockan va menmen dags att ta mig upp ur sängen så jag gjorde det ändå. Hade ingen bra utseende dag idag men skit samm humöret va på topp ändå! Det är ju min och Ellas ett års dag för fan ! Då är man ju glad. Det firades med en sprallig och glad skoldag, sen efter skolan (slutade också en timme tidigt woho) åkte vi in till stan, gottade oss lite och hittade Ellas vinterjacka, skitasnygg. Och nu sitter jag med Jamie Cullum som är grym i lurarna och gäspar.
Så va min dag lite kortfattad. Och imorn är det fredag, musik hela dan, kort dag och sen på kvällen ska jag på pappas spelning. Lördag ska jag köpa jacka och skor och dansa, söndag? Dansa igen och sooova... och plugga.
Godnatt gott folk!


Avslutar inlägget med denna bedårande bild på Elias och mig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0