Sleepless in Stockholm

Kan inte sova, vill inte sova heller. Så gick upp ur sängen, tände ljus, kockade te och satte på datan.
Gjorde något lite dumt. Men som jag än inte ångrar så det kanske inte va så dumt. Bara typiskt mig.. Bli inte rädda nu något jättedumt är det inte, men som sagt lite typiskt mig, Hihi.
Jag kom just på en metafor också. Ni vet, jag och mina metaforer.
Man kan säga att ett hjärta är lite som en mobil. En mobil med en sim kod. Man har tre chanser att nå någons hjärta, sen kommer puk koden upp. Oftast har man lagt den någon stans som det tar en evighet att hitta. Ibland måste man till och med ha hjälp.
Det va min kvälls metafor. Gud känner mig som en gammal tant, det är lördag kväll för fan. Men ibland måste man få ta det chill. Jag menar sömn är väl inte så dumt det heller?
Kanske borde göra ett nytt försök på det nu då ?
Godnatt.




Outfit från igår.
Jacka, Bikbok
Oversize skönaste tröjan ever, American Apparel
Leggings, Beyond Retro
Halsduk, Monky
Väska, Forever 21 new york
Wiho, allt från mina favo affärer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0