Samma lika dana

Förutom att klockan ringde 05.55 har dagen varit bra ! Hade clinic med musikern Stefan Gunnarsson för det första. Satt typ tårögd i 1 timme och 40 minuter. Han va så amazing jag typ dör... Kan faktiskt inte förklara det. Men det va iallafall grymt inspirerande.
Efter det skulle vi direkt till en konst utställning som våran lärare hade. Sen fick vi dra! Så vi gick på stan lite, köpte tre par trosor från Gina och två par örhängen (två för en) på bikbok !
Sen hade jag dans, som va helt dödlig idag! Fast skönt ändå. Älskar ju min lärare Therese.
Nu sitter jag i köket och lyssnar på Junip och stressar över att vi har uppsel imorn. Mitt band ska spela Placebo låten Running up that hill. Repat två gånger liksom. Menmen det ska bli kul ändå ! Ska få nån att filma så kanske jag kan lägga upp det?
Men jag kan lägga upp lite bilder från dagen iallfall! Puss och love




Ph. By me. Alvisen och jag idag

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är med i veckans blogg tävling! Rösta på mig? :D Hos http://anderssonmy.blogg.se/2010/september/rosta.html



Kram!

2010-09-30 @ 19:18:34
URL: http://malindans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0