Saknar det gamla

Det är bara att sluta ljuga, jag gör ju det. Saknar det saknar allt. Men jag vet inte om jag vill ha tillbaka det heller för jag vill gå framåt i livet, inte backa och absolut inte stanna kvar.
Något måste hända snart, för nu känns det lite same shit. Jag vet att jag kan och jag vet att jag klarar det. Och jag kommer inte behöva göra det själv heller. Vafan det är bara att kolla mig omkring, har så sjukt mycket kärlek. Är inte ensam. Jag vill klara det här och det kommer jag också.
Men från dig behöver jag bara en sak, ditt stöd, din hjälp och att du håller det du lovat, att vi fortfarande är kompisar.
Ska fortsätta kolla på Idol nu men ville bara skriva lite.
Så glöm inte att ni klarar allt ni vill klara, det kommer gå. Jag lovar, det gör det alltid ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0