Nunnor och äggplantor

Jag har vart i skulan, jag har haft piano, jag har INTE ramlat av ett marsvin, jag har handlat, jag har lagat mat, jag har pluggat, jag har filosoferat med Ella. Och nu diskuterar vi nunnor och äggplantor. Jag lyssnar på The kooks och ska snart sätta mig vid pianot. Sen ska mamma få massera min nacke lite för den är död.
Vet ni vad som också är dött!? Ellas jävla internet för hon loggar in och ut hela tiden ! Jevla dyslexi barn. Mitt nya namn till henne. Olive you !
Jag kan också medela att jag är arg på ebay... Beställde en tröja för tre veckor sen som ska va här nu men den kommer ju inte ! Fast det kommer ändå från hong kong... lite respekt faktiskt.
Nu ska jag återgå till mitt dyslexi barn. Godnatt !


Mys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0