Mixed tape


Fredag! Helvete vad skönt. Har varit på pappas gig ikväll, ett litet tag. Men stack i pausen för jag höll på att sömna vid bordet så jag gjorde liksom ingen nytta där.
Ska köpa min efterlängtade lädergrej från Topshop imorn och ett par skor! Wiho! Vill ha svarta låga Dr.Martens men vet inte om jag har råd... Men jag vill ha dom!
Vill ni veta en fun fact? Vi hade skolval idag. Jag va jätteförvirrad för det va så många lådor och lappar och väggar så jag behövde fråga hur man skulle göra hela tiden men tillslut låg det ännu en till Miljöparti lapp i lådan.
Är liksom inte så insat...
Om två veckor har vi uppspel också! Så vi har fått små band om mitt band ska köra Running up that hill med Placebo. Mihihihh jag valde ! Och ja vi kommer äga balle.


Placebo, Running up that hill



Hur mycket jag än försöker, så är det alltid dig mitt hjärta vill slå för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0