Men om jag inte vill höra då ?

Helgen va helt konstig, men kul som satan. Spenderade den med bla tjejerna! Vi hade verkligen supermysigt.
Och tog faktiskt lite bilder! Eller Colle tog bilder :D
Nu sitter jag i mitt kök och lyssnar på Timbaland, nyser och äter tomat. Folk klagar på att jag bloggar för lite men det ända jag vill skriva är massa deep shit och det är så jävla tråkigt för er.
Så kanske en gång för alla lägger ner bloggen. Sagt det ett tag nu iförsig. Kan dela med mig om att jag har ramlat ner för ett berg och har jätteont! Så tycker lite smått synd om mig själv men det belönar jag mig själv med med tomaterna!
Imoron va det skola då... Woho. Plugg, fucked up grejer som händer och tidiga mornar. Ljuvligt.
Men jag kom att tänka på en sak. Att jag alltid måste veta allt. Jag tål inte saker som vi får se eller typ att behöva gå runt och vänta på svaret. Därför får jag få reda på det själv. Men svaret är inte alltid så mysigt. Så då kan man fråga, vad är bäst? Att knäckas av att gå runt och undra eller att brytas ner av svaret?
Men som du sa, det löser sig...
Nu ska jag slänga mig framför tvn med lite plugg och en kopp te.
Godnatt


Ph, By me
www.angloket.blogg.se  /  www.maaniac.blogg.se  / www.typcolle.blogg.se

Kommentarer
Postat av: m

va söta ni är!

och du får icke lägga ner denna ungänge till blogg. (öhh?) IAf för att jag är en mycket trogen läsare och mitt liv består av att uppdatera den här men aldrig ärd et något nytt inlägg, men det gör ingenting för då kan man sitta och tänka på att det vore kul om ett liltet inlägg dök upp och så vips gör det det en dag! så denna blogg ska icke läggas ner.

2010-09-05 @ 20:58:01
URL: http://malindans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0