Jag ska viska det så ingen hör

Nu ska jag berätta om min dag. I detalj.
Vaknade sex, gick upp långt efter det, duschade utan vamrvatten(...), klädde på mig och tillslut va jag i skolan.
Inget speciellt först. Tick tock liksom, somnade nästan på svenskan men bara nästan, och lyckades ta mig upp till sjuan även fast jag lider av grov träningsverk.
Jag såg en sak idag. Eller jag insåg väl, att det fattas läskigt mycket empati i människor. Eller inte empati men till moral? Jag menar klart jag inte ska stoppa er från att göra vad ni vill göra men ge mig ett svar för i helvete. Och va bara ärlig för det du gör nu kära du sabbar du bara ännu mer för dig själv med.
Nu sitter jag och lyssnar på Jajaja. Fin låt, Veronica Maggio vettu! Och smsar med min bästavän och chattar med fina Sammaracoco!



Veronica Maggio, Jajaja

Kommentarer
Postat av: signe

bby!....dansat till, ALVARO!

2010-09-02 @ 21:55:19
URL: http://sodeflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0