I.N.D.E.S.T.R.U.CT.I.B.L.E

Gick upp halv sex imorse. HALV SEX ! Det är faktiskt omänskligt. Sov genom första lektionen, bytte om till mjukisar direkt när jag kom till skolan. Hihi. Sen på jumpan skulle vi göra Parcou eller hur i helskotta det stavas. Jaa... inte min grej riktigt... Ramlade över det mesta och hade en del distrationer... hmmm wonder what that could be...?
Anyway, sen fick jag vänta i två timmar tills jag började min piano. Men jag fick ett musikrum så jag satt vid pianot i två timmar. Klagar inte alltså.
Nu är jag hemma, ensam och övergiven... Nej men ska sätta mig och kolla på Idol snart, och soova.
Imorn blire kör och dans.
Juppjupp! Så blire! Shiiet va trött jag blev nu... Ni ska få en bra låt att lyssna på som jag blev lite kär i för nån timme sen.


Robyn, Indestructible
I'm gonna love you like iv'e never been hurt before, I'm gonna love you like i'm indestructible

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0