Godnatt älskling

Älskling delen i rubriken var random. Lite iaf hihi! Är helt övertrött så det här får bli ett "godnatt inlägg"
Dagen va finfin förutom att mitt syre va sjukt så jag åkte till henne efter skolan så nu blir jag nog också sjuk. Men det skiter jag i !
Men nu ska jag lägga mig. Ska upp sex imorgon.
Kanske bloggar imorn bitti om jag är duktig och inte behöver springa till bussen för att inte missa den som vanligt.
Juste dansade inte idag heller, hade för ont i huvet så ja. Jag håller helt enkelt på att bli sjuk. Woho.


Hej jag heter Tilda och är en liten skrutt. Hihi.


- I'll wait for you even it it makes me the most stupid human being on earth  -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0