Blir ju fan trött på mig själv.

Medelande till mig själv.
Du är den klumpigaste människan på denna jord. Ärligt talat vem säger så...? Hallå?
- Du va sjuk !
- Jaaa...
- FETT COOLT !
tystnad...
Skit bra verkligen ! Vad tänker du med. Vad tänker du med kvinna?
Jag tänkte helt enkelt inte. Charmigt. Jeppjepp absolut.
Usch. Men skit samma.

Medelande till er.

HEJ! Jag har faktiskt haft en superbra dag! Skämde ut mig själv totalt men det va lite kul ändå.
Nu sitter jag också tittar på Idol, blir så varm i hjärtat av alla duktiga. NAAW.
Puss på er !


Kommentarer
Postat av: COLLE

hahahhahahahaahhahah men älsklingen dåååååå!!!!!! :D

"FETT COOLT!"

du är underbar

2010-09-08 @ 21:26:13
URL: http://typcolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0