Inte ens med dom dyraste springskorna kan man springa hela vägen bort

Som sagt så varar inte allt för evigt. Inte alls att må bra igen. Nej det där lät fel, jag mår bra bara att det här börjar ta över lite väl mycket.
Helvete det var ju slut nu. Och om det inte var det när fan är de då det? Du ler ju bara, du ler och fortsätter och kolla på. Men det är då jag också ler för vem kan låta bli att le när du gör det? Du är så jävla dum i huvudet och just därför älskar jag dig. Men jag ber dig om en sak, släpp mig bara. Den här gången måste det vara du som tar det steget för det är lite för långt för mig att ta. Har tagit dom andra men snälla, gör det bara. Försökte ju och det va det du ville. Men sen drog du tillbaks mig och håller nu fast mig.

Så nu ska jag sova. Och inte göra dumma saker. Bara sova och vakna och vara glad. Och gå ut genom dörren och inte bry mig ett skit om dig. Även om det är det jag gjort i dessa månader nu, även om det tog stopp idag, även om jag är helt dum i huvudet. Så är de det jag får göra, mycket mer kan man inte göra.


Kommentarer
Postat av: Rosaheart

Gå gärna in och kommentera något på våran frågestund! :D Tack!

2010-11-01 @ 12:36:27
URL: http://rosaheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0