Spider webb

Mitt huvud typ döööör ! Har så jevla mycket på hjärnan att jag typ svimmar av. Prov på torsdag så jag pluggar som en galning för jag vägrar att faila, dans uppvisning med the crew på Torsdag så har idag övat i fem timmar och min kropp värker och folk i allmänhet som bara får mitt huvud att trassla ihop. Det får bli en tidig kväll för mig.
Så det är iallfall min ursäkt att inte blogga så mycket, ingen tid.
Men jag bloggar när jag kan ! Promise.
LoveLoveLove ! ♥



OCH JUSTE ! Tänkte också säga att käraste Colle♥ har börjat blogga igen! www.typcolle.tk !
Besök ! Den är beest.

Kommentarer
Postat av: COLLE

haha söt du är :D själv följer jag din blogg som en tok!!! <3

2010-10-05 @ 18:14:50
URL: http://typcolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0