Skulle göra det tusen gånger om

Jag är hyperfnittrig, min exalterade fot är igång och jag ler jättemycket. Utan anledning ! Eller jo jag har visst anledning men det ska inte va nån anledning ! BLÄÄÄÄ! Nej inte blä! Bra. Nej inte bra. bara blääää!

Nu sitter jag och skrattar i min ensamhet. Jag och Ella pratar om vitlöksbröd. KultkUUULT!
Idag har varit en very bra dag! Nudel har ju fyllt år! Så Hon kom till skolan med Colle och Igge för dom hade studiedagen och va där under dagen. Blev utslängda för dom inte fick va där utan tillåtelsen men då blev jag sur och skolkade hihih.. MVG barn.
Sen hade Crazy Madness rep, ny koreografi blev det. Love it och jag älskar Emilio sluta va så grymt duktig !
Sen på kvällen så åt jag hos Colle och kollade på Paradise Hotel

Jajaaaaaaaa! Iallfall. B I L D E R




Grattis min fina nudelsäl! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0