M A T V R A K



Asså mat. Visst man kan säga att man ska sträva efter att bara äta nyttigt, tänka på allt man stoppar i sig och att fett och socker är som gift för än. Men hallå MAT! Hur gott är inte mat? Mitt nya mål är att sluta tänka så jävla mycket för dom som verkligen känner mig vet att jag är erat ultimata matvrak! Nej klart man inte ska gå på donken och äta överdrivet mycket hela tiden men njut bara. Tänk inte så mycket. Och vem säger att lite knubbig inte är snyggt? Det är ju det! En av dom snyggaste personerna jag vet är kort och lite knubbig men vältränad som satan så man måste faktisk tinte vara pinnsmal. Inte för det inte heller är snyggt men det ena behöver itne utesluta det andra. Faktiskt, det är min åsikt iallfall.  Sen kan jag gå emot den totalt ibland det vet jag också...
Men nu ska jag iallfall gå och äta. Mihihihi.

Kommentarer
Postat av: malin

OMGOMGOMG! DU ÄR SÅ JÄVLA MODIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-10-24 @ 19:58:12
URL: http://malindans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0