Kan bara le...

Jag är dum (väldigt dum) och jag är ung. There I said it. Så är det bara. Och jag får lov att göra dumma saker för som sagt jag är dum och ung det ingår liksom..
Och just nu kan jag inte sluta le... För saker och ting kanske kommer lösa sig? Tror faktiskt det. Vet nästan det.

Fan jävla träningsvärk jag kommer ha imorn. Hade der redan imorse men sen hade vi idrottsdag hela dan sen hade jag Jazz vilket betyder helvetets uppvärming/styrka. Kul dag imorn! Shiet.
Men nu sitter jag i samma stol som varje kväll (fy helvete va deprimerande det lät så ensam är jag inte) och lyssnar på the shout out louds och ska snart kolla på paradise hotel. Och äta nåt gott.
Så det ska jag göra. Nu typ, hejdå


The shout out louds, Impossible


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0