Helg

Jag har faktiskt haft en jättebra helg! Min älskligns Ella har varit i skåne vilket suger balle och hon kommer itne hem förrän tisdag så saknar henne som fan men annars har den varit bra.
Fredagen va lite körig så åkte till Signe och sen Colle efter skolan och sov där (tack finaste), somnade i hennes knä super tidigt och när jag vaknade åkte jag till Alva och sov där hihi. Så har inte riktigt varit hemme nåt, men nu är jag det !
Imorn är det skola som gäller vilket inte känns såååå henskt faktiskt börjar inte förrän 10, sen dans med Crazy Madness. Lovely!

Ikväll ska jag plugga (kanske) och duscha... Känner mig lite smått blääkig.
Kyssen


Bild tagen från Signe från kanelbulledagen. Köpte 2 bullar, fick 4 hihi

Kommentarer
Postat av: signe

fick...

2010-10-18 @ 07:44:58
URL: http://sodeflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0