Hej du navel

Mittpunkten av kroppen, den lilla mysiga groppen som man kan pilla i och där det kommer sitta ett fint litet smycke om 15 dagar! Det är naveln det.
Den 25e är det dags, har flyttat fram det i evigheter nu för jag varit för feg men nu ska det bara bli gjort. Så ont kan det ju inte göra  och jag dör ju förfan inte. Och jag som älskar magtröjor måste ju för satan ha en navelpiercing.
Och när det är klart kommer jag säkert våga börja ta resten av piercingarna jag vill ha.  Tex tungan.
Mihihihih detta ska göra med finaste Elle. Ska bli kul ! Och där kommer ju hälften av mitt barnbidrag ryka så om det inte blir fult dör jag... Vad tror ni ?

Nu är jag iallfall hemma. Min dag har varit bra. Har köpt ny bh och ätit pankakor med Sonya och sen varit på middag hos barndomvän och hennes familj. Så har min dag sett ut och ska faktiskt snart lägga mig. Helger går nu för tiden ut på att sova så mycket som möjligt för min del... Och annat ofc ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0