Vill bara att du ska veta...

...även om du inte läser det här, även fast du inte bryr dig ett skit längre så älskar jag dig. Det är det som gör så ont just nu. Att jag vet att du gör det också men att jag vet att du inte har nåt intresse av att visa det. Hur långt ska det gå? Behöver bekräftelse och ja behöver den nu. I would go head over heels for you.

My dears, nu bloggar jag.
Just nu skiner solen vilket är skönt, träden blommar i sjöstaden och det är en månad och nio dagar tills skolan är slut. Längtar på ett sätt men på ett annat vill jag inte lämna allt den här terminen har gett. Vilket är mycket, mycket har kommit mycket har gått.
Min dag har varit bra, delvis iaf. Chillad skoldag, flummig såklart med Ella. Efter skolan åkte jag och Björn till Gamla stan och va vid vattnet lite. Men åkte hem efter inte så länge.
Juste! Igår va det ju LIVENIGHT! Det gick skitbra, som ni kanske fattat har jag prestationsångesten ggr 1000, alltid så när jag failade lite på första fick jag en totalt meltdown men andra gick bra och det va iaf kul.
En till sak man jobbat för som är över vilket är rätt skönt för jag har varit så himla stressad.
Anyway, snart ska jag kolla på Vampire diaries och somna tidigt, säkert inte men ändå det låter bra iaf! =)
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0