The taste of sweetness

Första dagen på länge då jag haft ett okontrollbart matilda garv. Skönt faktiskt. Som vanligt var det Ella som fick mig att le. Den människan alltså. You make me smile.
Igår i stan fick jag massa mat kuponger från ett nytt tex mex ställe som hetter Serrano, så efter skolan tog vi oss på en upptäcksvärd och tillslut hittade vi fram. Det va jättegott, där träffade vi även Sigge, Tove, Elle och Sanne och hade jättekul. Sen fortsatte jag och Ella och försökte hitta nån morsdags present och en present till Katri som fyller år på söndag men firas imorn. Kände mig lite snäll då faktiskt. Nu måste jag faktiskt plugga, har prov imorn... Usch.
Ha en bra kväll!

I got the taste of your sweetness today. First just one touch, then a smile, then the warmt of your arms. The taste made me cry. You made me cry. Why? Because i now know what i lost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0