That's that

... She takes your hand, she looks att you with thirst, she want's you. I want you. No, I need you. You ask yourself, were all those tears worth those smiles, the awnser wants to be No. Though the awnser is, Yes.


Hej! Jag är dö trött så ska lägga mig nu men tänkte skirva av mig lite först. Idag är det Tisdag vilket nu har fått en hel annan mening än för en vecka sen. Allt händer verkligen så himla fort. Nya saker varje dag, energin drar och ibland önskar man bara att allt kunde sakta ner lite. Eller kanske spola tillbaks? Men nej, jag ångrar inget. För om jag ångrar skulle allt se anurlunda ut nu. Vilket leder till en helt annan framtid. Den optimistiska sidan av mig själv. Fast i ett sammanhang skulle klockan kunna gå mycket fortfare. Till sommarlov. Eller till New York. Den 12 Juni sitter jag på ett flyg påväg hem. När jag får möta min angel som åker redan den 8de.
Dagen var förövrigt bra, som vanligt som stora vågor, ibland är allt på topp. Sen går du ett steg åt höger eller vänster, blinkar eller hör något som får dig att minnas nåt helt oviktigt och litet som blir så viktigt och stort just nu.
Menmen, minnen är bra. Och som sagt, jag ångrar inte ett skit.

/ MatildaMandolinaBibb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0