Som gott och blandat

Mina ögon kliar jätte mycket, dom vill inte riktigt hålla sig öppna heller men känner att min dag inte är slut riktigt än. Jag ville skriva, så då skriver jag. Ville hitta en tändare så jag kunde tända lite ljus men det ville inte tändaren så det blev inga ljus. Men Jack Johnson och alla dessa brännässlor utanför vårat fönster kan hålla mig sällskap. Kvällen känns rätt mysig, lite som gott och blandat kanske, finns massa goda små saker och sen alltid dom där som smakar skit som alltid ändå liksom finns där.
Kom hem från Sigtuna för en halvtimme sen ungefär, sov där igårnatt och firade systern och Wictor vilket va mysigt. Jag sov hela natten igenom utan att vakna, sov till och med djupt för första gången på över en vecka. Såklart drömde jag om allt men ändå jag fick sova vilket verkligen behövdes.
Imorn ska jag också försöka sova länge, sen ska jag iväg till Göta Lejon där Dc har sin föreställning i år. Är intemed det här året men ska såklart kolla på Ella. Sen ska vi grilla eller nåt tror jag. Funderar också på att gå ut och springa imorn på morgonen, om vädret vill det, ta med mig kameran och lite musik kanske. Skulle vara skönt. M
Lägger upp lite bilder imorn också tänkte jag, på tiden.
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0