No hope no love no glory

NEJMEN KAKA! MM! Hej! Längesen jag bloggade som vanligt ingen lust. Jag sitter i hem nr 2 (hos ella) och lyssnar på depp musik :D Vi ska till Rix fm ikväll sen däckar jag såklart här! Idag är jag smått sur men haft en bra dag förutom anledningen till att jag är det! Efter skolan var vi med FREDDE! :D (han är bäst också. /Fredde och vi andra)
Vi drack saft... jag ville gunga men det fick ja inte :( Och åt glass.
Det var han som tvingade mig att blogga så nån mening med detta inlägg finns ju absolut inte men vad ska jag annars göra? Vi sitter liksom och lyssnar på Mika vilket bara visar våran rastlöshet. Jag fick ett sånt där felstavat streck under ordet rastlöshet vilket också visar att antingen är teknologi underskattat och dum i huvet eller så kan bara inte jag stava... Nu är det helg! Jag har inget att göra ! -.-
Men nu ska jag bege mig till facebook världen!
VARSEOD FREDRIK ! :D
Puss
Vi är allt klyftiga.

Kommentarer
Postat av: fredde

hahahahaaha YEAh tack :)

2010-05-21 @ 18:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0