Messa inte !

Längesen jag bloggade vet men för det första så har jag inte pallat eller haft lust sen så har internet buggat som fan. Valborg igår... Hade världens planer, sen så hände livet och jag parkerade mig hemme istället. Surt igentligen men älsklingen va sjuk, ella i skåne, hittade ingen ork.
Saknar honom som in i helvete, har inte träffat dig sen i onsdags... imorn är det bara en vecka kvar tills det varit vi i två månader. Känns som en evighet för mig, ändå så är jag så jäkla rädd att... nej. va inget.

Idag har jag bara varit hemma, igen. Tänk att ens liv kan volvera runt några enstaka personer och att det inte riktigt finns nåt utan dom. Stört. Och en av dom som man en gång hade inte riktigt fans kvar. Ändå håller man huvet högt och inte gråter. För nu iaf.
På Onsdag är det livenight. Nervositeten finns som vanligt men mitt huvud lite för okontrolerat för att panika riktigt än. Över som bara den. Bara rep nästa vecka. Den här veckan har bara varit helt kaosig. Jobbigjobbig och mer jobbig. Men ändå finns det dom där ädelstenarna som lyser upp allt lite, även om en av dom eller både ligger på noll i glädjeskalan. Juste, har nu rakt och långt hår, fick nog på det som alla säger är så fint och unikt alltså mitt hår så köpte löshår och plattade resten. Och är rätt nöjd måste bara vänja mig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0