Hur jävla lågt är inte det!??

Jag blir så arg. Har ni ärligt talat ingen moral jag fattar inte? Hur kan man göra något mot någon som du en gång och frt kallar din bästa kompis? Hur kan du kolla mig i ögonen och bara ljuga? För mig är det bara obegripligt.
Det dumma är att än som gråter jag utav av att inte ha dig, inte kunna ta armarna runt dig och bli kramad och pussad på pannan. Fast tårarna är mest av frustration att även hur dum du varit så är jag så fast vid dig och tanken av att ha haft dig.
Man lär sig antar jag, att det finns så många ohyfsade. Men det får en att uppskatta dom äkta miljarder gånger mer. Bara att jag tror frt att du är en hyfsad människa. Och jag älskar dig fortfarande. Och önskar dig allt det bästa.
Ska börja blogga igen. Jag ska göra en ny blogg också, en ny start. Men jag måste ta hand om mig själv ett tag nu, behöver sova är helt utmattad.
Idag var skolan såklart ett helvete med tanke på allt, fast vi hade musik så fick sitta vit pianot vilket va grovt hjälpsamt. Sen tog Sigge jag och ella oss till sigge och satt på golvet och åt. Ännu mer terapi :)
Och snart får jag ta med min bästaste vän Ella till New York och rymma ! Behövs. Tills dess leder detta:
Musik, Mina älskade, Skratt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0