Solen skiner och jag är glad!

Idag har Clara tvingat med mig och gå högsta nivån för vuxna i modern jazz... Underbart men hur fan ska jag klara det? Hjälp.... Sen ska jag möta mor i Gallerian, och sen hem för att ha en sista mysig kväll med syster som far tillbaks till New York imorn :( Trevlarna! Ikväll kommer också Ella hem, en vecka har gått jävligt långsamt utan dig kvinna!

.... Nehep! Skoja bara nu har Clara ändrat sig igen, vi går på modernt/nutida istället. Bestäm dig! Men det blir bra det med! Bara jag får dansa.
Just nu sitter jag och groovar till John Mayer!   Men nu har jag inget mer roligt att skriva, min baby har vaknat så ska ringa och terra hnm lite ;) Hihihih!


John Mayer
Stop this train


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0