Sing your heart out

Vi gjorde det! Vi sjöng, vi spelade, vi stod där. Typ tre minuter utav våra liv som vi övat till i cirka två månader eller nåt. Har itne riktigt förstått det än det va större för mig än ni kan tro, för nu vågade jag. Pratar såklart om Öppen scen om ni itne förstod det ;) Har video som jag tänkte lägga upp, vll ni se?
Efter skolan åkte jag, sigge, ella, crille och björn till söder och fikade. Haha fikade delvis, flummade mest. Sen fick jag Pms attack så jag blev skit sut och allmänt sjukig så jag åkte till mormor och morfar och mötte mamma :P
Nu är jag hemma, vi har kollt på filmen Så olika, den va jättefin, rekomenderar.


Converse for the win!


My darlings lekte fjortisar...


aldrig fel med gratis VitamineWater!


Kommentarer
Postat av: Ella Schwarz

hihihihhihi,

vi är så duktiga Tilda ! <3

2010-03-30 @ 18:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0