"Say hello to Anna" / "Say hello to the biatch"

Nu har Anna Ankas jakt grej börjat och bara för jag stör mig så mkt på henne är jag tvungen att kolla såklart! Ja, hon är säkert bra sidor men hennes inte så bra är hemska! Uschusch vad tycker ni om henne? Ska ni kolla?

Idag har det inte hänt så mkt alls, hade piano, åkte tyligen till Huddinge enligt Sigge...? (HAHA), köpte en liter påskmust och va på Bea! Vilket liv jag har :P Nej men jag har ett bra liv! Faktiskt, har ju bl.a världens bästa vänner! Har också ett nytt musik tips som fina Herta tipsade om, och har fastnat totalt! Nämligen Anna Ternheim! Här är några av mina favoriter.


Lyssna!
Pusspuss!

Haha lillasyster storebror, ibland blir jag så less på dig but i guess that's your job ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0