Men whooot!!??

What's with the snow people?? Älskar snö men nu har det väl ändå gått lite väl långt? Inte mycket man kan göra.
Vaknade iaf just, vi va ju på nån Release grej på Berns igår, aldrig varit där skit coolt ställe :)
Men jag och Yana tog oss hem rätt tidigt eftersom hon skulle va i studion vid 10 dagen därpå (idag) Måste säga att om jag kallar mig själv ett matvrak finns det inte ord för henne.
Yana- Jag vill ha makaroner...
Jag: Gör det då
...20 minuter senare....
Yana: Det va jävligt gott... vill du ha mer?
Jag: Sure.
Yana: Eller hur mkt är klockan vill inte äta så sent.
Jag: Tolv.
Yana: Aha okej....
5 minuter senare...
Yana: ÅÅhh vi har ju glass!!
Jag: Suck...
Jaa så ledde våran kväll, sen efter glassen fanns det mirakelesvist nyponsoppa... Oh no
Idag ska jag träffa Mollie, ingen aning vad vi hittar på :) Hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0