Men kom hem då för i helvete...?
Imorn har det gått exakt en vecka. Det är länge. Iaf för mig så jag tycker att du ska komma hem till helskottats sverige nu. Jag vet att jag hittar på egna små ord ibland men det gör inget. För jag är cool...
Jag saknar min dumma storebror som faktist är typ ett år yngre än mig hahahaha kommer aldrig sluta reta dig för det ;)
Borde nog sova lite nu men nej vafan vf det? Ser ingen bra anledning till det. Har tänkt på en sak, det här med blogg. En negativ sak med det är att man inser hur jävla dålig ens stavning är. Känns som dom röda små sträcken alltid kommer upp :S Woops!
Idag träffade jag Mollie, åkte hem till henne sen gick vi till ringen en sväng, åt på donken och dräcklade inne på SNS, dom har rea nu... Jag är inte pank... Inte bra för mitt blodtryck...
Vet ni vad jag vill ha? Ett par Timberland skor, haha sånna här gubbskor som man ska ha i skogen typ. Dom är bajsigt sköna och tycker dom är lite fina, ser dom däremot bara på killar och idag hittade jag ett par fast adidas innte på sns för 300 spänn! Dock bara i storlekar 41 och uppåt. Fan ibland måste det vara najs att va man.
Jaja, nu är kvinna! Tjohoo! Godnatt gott folk. Jag ska sova.
hehe jaa... för 2 000 spänn.
2 par tack! Host*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0