Jag va jättearg.

Ursäkta för inlägget innan men jag var helt obeskrivligt arg men det är lungt nu! Är skrivsugen faktiskt men efter det här ska jag sleeeeeepa! Är så jävla trött nu för tiden... Dagen va bra, fram till eftermiddan då min arghet bröt ut. Och dom som känner mig vet att när jag blir arg, då blir jag arg. Efter skolan kom jag hem och hyrde New moon, det fick mig på bättre humör iaf. Så förbaskat trött på vintern... funkar verkligen inte i det här. Känner mig helt seg, seg och jätte seg... Give me soool, fick liksom lite hopp dessa få dagar av sol och lite värme! But no! Jävla PMS VÄDER! Nej nu börjar jag dampa igen... Jag vill sova nu. Godnatt!



No one can see beyond the darkness.
No one can see beyond my darkness.
No one but you.
If you don't get that, then what's the fucking point...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0