Jag ska bli judendomens Jesus.

Fatta träningsvärken mina armar lider av! Shiiiet inte mysigt alls men lite mysigt att veta att mysiga sexiga muskler bildas i armarna ;) Oerhört bra dag idag faktiskt. Igår också i like this! Fortsätt så!
Efter skolan åkte jag och Ella hem till mig, och jag kom fram till att jag skulle bli judendomens jesus. Fråga inte hur vi kom in på det men vi gjorde hur som helst det. Jag masserade också mina näsa med en massage grej. Höhöh låter fel... min näsa vibbar fortfarande. Fan va fel det låter...Jaja ni fattar!
Tydligen har Sigge komenterat massor på bloggen så vi säger att det är fel med bloggen och itne bara att hon ljuger för att få mig att fortsätta blogga och må lite bättre.
Har SO prov imorn, hade ju plan att plugga, men kom på att Malinpalin har mina papper...-.- Wiie!
Kommer faila provet, med tanke på att jag blandar ihop lam och getter och jesus och Mose...
Bra där Matilda, bra där! Hejdö.

Kommentarer
Postat av: signe

HALLÅ?! Ser du den här?! <3

2010-03-24 @ 21:19:57
URL: http://sodeflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0