Is that alright with you?

Skulle det vara okej med dig om jag bröt reglerna?
Skulle det vara okej med dig om jag bara försvann ett tag?
Ingen fråga om du skulle bry dig för det vet jag att du skulle men skulle du fortfarande stå vid min sida eller skulle du sätta dig i ett hörn och skaka av räddsla och inte kunna göra något? Även om du skulle vilja hjälpa mig skulle du kunna, eller skulle jag snarare låta dig kunna?
Svaret visste jag för några månader sen, svaret vet jag nu också men jag frågar ändå. Behöver den bekräftelsen.
Om jag inte har den så vet jag inte om jag kan kämpa mer, det kanske inte märks att jag kämpar nu heller men nu har jag börjat bygga på muren igen, den som inte visar att jag tänker på det.
Muren växer, klockan tickar, är det försent?
Oavsett sen där bekräftelsen så älskar jag dig.



Kommentarer
Postat av: Anonym

fråga 1: Nej det skulle det inte.

fråga 2: Nej det skullöe det inte.

Fråga 3:Jag skulle nog först sitta i ett härn och skaka av rädsla men sen skulle jag hitta modet och ställa mig vid din sida.

fråga 4: Det vet jag inte...

Jag älskar dig nisse

2010-03-04 @ 12:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0