How to save a life

Hatar vintern! Tror jag är allergisk mot den, blir skit deppig och trött och allt verkar liksom fel, vissa kallar det tonåren jag skyller på årstiden! Haha jag, Ella och Crille gjorde sönder min säng idag... öhm, fråga inte hur men kul va det iaf, mamma blev arg... HAHA! Det blir en lung kväll idag, har hyrt "Veronika bestämmer sig för att dö" som är mammas favoritbok som nu kommit på film och den värker bra, så ska kolla på den dricka te och sova tidigt tror jag allt. Måste plugga också, så det blir nog ingen tidig kväll ändå -.- Men solen var framme idag och igår! Så lite glädje sprids ju ändå!
Har haft piano idag också, fick How to save a life (tidlös låt) i läxa så har storm pluggat på den lite också.
Vet ni vad jag skulle vilja? Lägga upp massa låtar jag gjort eller nåt sånt, skulle va kul att våga, haha vilket skämt...? Anyway puss på er! Komentera mkt, blir så mkt rolifgare att uppdatera då ju.

♥The dreamer


Let her know that you know best, couse afterall you do know best
Try to slip past his defence
without granting innocence
Lay down a list of what is wrong, things you told him all along
And you pray to God he hears you, you pray to God he hears you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0