Hotel song!

Tralilalila jag är glad idag! ;) Sitter och lyssnar på Regina spektors gladaste låt. Så grymt bra musik människan skapar asså! Idag va jag med Björnen lilla... Hihi:) Köpte en kjol! I know Matilda köper en kjol, typ ärligt talat första gången ska försöka hitta bild på nätet. Kom hem, åt middag med lite familje människor, heavy night... Men den var nog nödvändig... Anyway jag är på nåt sätt helt slut nu men det pirrar i min lilla kropp och är skit sprattlig så vill inte sova därför är det en ljuvlig tid att blogga och lyssna på musik ju!
Vet ni? Jag tkr jag har tagit saker för mkt för givet, eller nej det har jag inte men ibland inser man bara hur tur man faktiskt har, just nu syftar jag på mina fina vänner och familjen.
Singin in the rain igår va helt stört... har sett den 5,6 ggr nu men får gåshud varenda gång, inspererande som fan. Gaaah vad jag är glad! Seriöst palla deppa! Mår bara... deppigt utav det. Har liksom 5 syskon, alla helt anurlunda men ändå så lika, det är vi som betyder mest för varan det är vi som är vi. Kompisarna kan jag skriva många rader om,  men vill bara säga tack för att ni är ni.
Livet är bra, nu är det bra. Nu ska jag vara jag.





Bajs HM har aldrig alla deras kläder på nätet -.-
 Aja ni får se imorn när jag ska ha på mig den.
Godnatt ♥TheDreamer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0