HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAH!!

Glömde berätta! När jag och Ella gick på Hötorget idag fick vi lära oss en ny och en av dom sämsta raggningsreplikerna nånsin, eller kanske ingen raggningsreplik kanske mer som en försäljningsreplik eller nåt...

Kille i blommståndet: Eeey! Du tappade nåt.
Jag: Öhm va...? vadå?? (började kolla på marken)
Kille: A du tappa chansen.
Jag: Whoot??
Kille: Ja, chansen för en söt tjej som du att köpa dessa vackra blommor.

HAHAHAHHAHAHAHAH! Jag och Ella höll på att dö, men seriöst hur fantasilösa kan folk vara? Lite kul va det, roligare då dock... You had to be there!
Jaja det va det roliga idag, nattnatt nu ska jag kolla på DH!

Kommentarer
Postat av: läsare =P

du bloggar inte längre =(

2010-03-08 @ 22:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0