Don't hate on me.

I knew it. Visste att du inte kunde dra, vet att du behöver mig du skulle inte ha gömt dig på min gård annars och gett mig ett leende när jag tillslut insåg att du stod där. Tack. Du kom tillbaks.

Godafton gott folk! Har haft ännu en bra dag, delar har varit dramatiska men som sagt, du kom tillbaks så det är lungt nu. ;)
Hade piano idag, skönt att ha nåt att verkligen sträva efter, nåt som man kanske skulle kunna bli bra på. Har How to save a life i läxa, bara noter hihi lite svårt men grymt kul. Efter det tog jag med mig Björni, Ella och Crille hem. Vi hade jätte mysigt. Imorn blir det mys med finaste flickan Pinnen (ella).
Pusspuss! Juste! Sigge sjöng idag och massa andra, så jävla duktiga blev skit stolt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0