D A N C E T O S U R V I V E

Jag är glad och trött men saknar min älskling! Han svarar inte, så ring mig! Kom hem för typ 5 minuter sen, har haft dans. Gjorde skit cool koreografi, asså jag älskar Maria och hennes danser! Idag har jag varit jätteglad, tog tag i lite saker, löste det och fick ett väldigt äkta leende på läpparna. Det var Ellas tur att sjunga på lunchkonserten och var såkalrt som alltid helt sannslöst duktig, och på onsdag är det Sigges! Älskar er fina små saker<3
En sak som inte varit så positiv med dagen var att jag fick inte sjunga och det va profildag, tydligen har jag överansträngt mina stämband... :/ Så måste vila rösten vilket inte är så kul för nån som aldrig kan hålla käften.
Nej nu ska jag mysa vidare. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0