Yellow car

Gud va jag inte borde blogga nu, gud va jag borde ta mig i armen och städa mitt rumm, gud va jag inte orkar!
Och nu har jag faktiskt lov!
Igår sov Ella och My här, vi va ute till typ 11, kollade film, smög ut genom fönstret och kom hem vid 6 hihihi :) Det va jätte härligt. Att vara ute när allt är helt tyst.
Vi vaknade några timmar senare då ljuset va samma utanför fönstret som när vi somnade. Jag och my satte upp håret i en toffs och åkte in till stan i samma kläder vi haft dom senaste 24 timmarna, fresh!
Hon köpte en shake som jag drack upp, sen gick vi till SNS ! Och vet ni? VI HAR NYA WESC LURAR! :D Det va nåt freakat dock underbart erbjudande så om man köpte ett par wesc trosor för 99 spänn fick man lurarna värda 800 spänn gratis! Så nöjda gick vi ut i regnet med två nya par älsklingar som vi kommer dela på. Bra eftersom mina är sönder :D Sen när jag kom hem tappade jag för första gången mobilen i golvet så skärmen spräcktes, nån gång händer det ju i en iphone ägares liv! Mindre kul.
Aa men nu ska jag ta min röv in mot mitt rum och STÄDA. Kommer inte kuna sova annars...


Tydligen är du inte glad.
Tydligen har du förlorat glöden.
Men ändå tar du inte upp mobilen och tar tillbaka mig.
Så att du inte vill ha mig gör fortfarande ont.
Tänkte på dig hela tiden idag, mer än vanligt.
Jag gick i regnet påvägen hem och inte brydde mig om att jag frös och va blöt.
Om det va tårar eller regndroppar på skinden vet jag inte men du är på min hjärna hela tiden.

Till dig då.
Varje gång jag ser en gul bil vill jag ta upp mobilen och skicka "Gul bil!" till dig så jag har rätt att slå dig nästa gång vi ses.
Men du skulle ju inte svara på det heller.
Alla säger att jag försvinner från mig själv.
Men vet ni varför?
För att mina ben som jag stog på va dina ben, sen tog du med dig själv och gick.
Så då ligger jag ju lite logiskt sätt på marken.
Nu ska man bara ta sig upp helt enkelt.
Ni båda har iaf lärt mig att aldrig luta på någon så mycket som jag lutade på er.

"Du är nog världens största idiot men nte av det du gör utan av det du tänker om dig själv<33"


Kommentarer
Postat av: Anonym

Som du skrev i inlägget innan, du är den du är. Och den du är nu - det kanske är du. Dom kasnke hjälpte dig attt hotta den du verkligen är, bara att du själv måste lära k'nna den nya. SOm en person en gång sa till mig... "Man blir bara svagare av att alltid vara stark, man blir får bara ont av att fortsätta sprinnga" kommer du ihåg?<3

2010-06-19 @ 11:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0