Sunshine

Det är nånting med sol alltså.
Man blir verkligen glad. Även när allt känns skit så hjälper verkligen solstrålarna.
Haft en bra dag idag, ingen speciell drama vilket var skönt, vaknade och va inte allt för hängig och trött så det kanske är på bättrings väg?
Det som finns kvar är att jag måste vänja mig. Komma över det och kunna se att du går vidare vilket är bra såklart för du behöver hitta glöden igen bara att jag vet att den glöden är borta för vi är borta.
Aja enough! Började tidigt imorse men första lektionen varade bara en kvart för nån anledning så Sigge och jag tog oss till 7eleven och köpte en Slush till frukost...(Vi är allt hälsosamma)
Men jag fick tillbaks mitt goda samvete när jag och ella köpte sushi på rasten.
Planen var att vi skulle hitta min skolavslutnings outfit idag men vi var så himla off bara så nytt försök kommer snart.
Ska faktiskt sova snart. Så sov sött alla fina <3

I see you - Mika

 

Breakeven - The script (Passar in så in i helskotta bra)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0