Sen kom ju den där biten som hette sanningen.

REALITY CHECK!


Liiite smått läskigt när man sitter och tänker och bara inser nåt som stämmer så totalt.
Det var bara inte mig du ville ha. Enkelt kort. Ingen förklaring utan att det bara är så. Och kanske är det därför det finns så många fler. Men ändå först var det MIG du valde.
Ska inte skriva för detaljerat men det är skumt det där. Att bara inse att man inte var bra nog. Jahap. Så vare med det...

Idag har varit en bra dag. Somrig! Vi hade kubb turnering! AND GUESS WHO WON!
MATILDA MANDOLINA BIBB! Och Ella Schwarz, Alexandra Lindmark, Ida Jarequemada, Emily Ehn och Mikaella Hanzon Blea! FAN VA VI ÄGUR! :D
Sen tog jag med mig älskade Frida till söder, åt glass i solen och senare en spontan trip till eriksdalsbadet! AS SKÖNT!
Imorn har jag sovmorgon fick jag reda på nu. Not bad not bad! Börjat tio. Alla skolor har redan slutat, förutom vi. Men de är verkligen hyper mysigt nu i skolan, vi gör inget på lektionerna helt meningslöst, korta lektioner dessutom och jätte långa raster. Och på måndag vilket är sista dagen badar vi! Och på tisdag smäller det... Skolavslutning.




Kommentarer
Postat av: emily

VI ÄGDE :D♥

2010-06-12 @ 16:36:52
URL: http://helloemily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0