Något ni inte visste...

Är att jag spenderade lika mycket tid med penslar i handen framför ett stavli förut som jag nu gör vid pianot. Måla var min grej, innan vi hade ett piano och innan jag började spela. Innan jag kom till Stockholm. Det var jag då, allt jag målade då är borta. Men imorse när jag vaknade slog det mig. Att om jag någon gång ska komma tillbaks till mig själv helt och stå på mina egna ben kanske man måste börja om med allt. Så jag tog på mig härliga kläder och åkte till Liljeholmen. Köpte massor av målar grejer och har nu målat i fem timmar.
Penslarna svepade över duken och det kändes verkligen bra. Så det har jag gjort idag. Resultatet får ni inte se än, den är fortfarande inte riktigt klar men ni kanske får se den sen...
Nu har jag färg över hela mig, håret är rufsigt och jag har inget smink vilket är sååååå skönt. N
Ville bara dela med mig lite av det.
Ps, Grattis...






Lite mycket ego kanske menmen så blir det ibland!



Regina spektor, Two birds


Kommentarer
Postat av: COLLE

men åååhhh jag vill se! :D

är det där dom nya hörlurarna också? RIKTIGT SNYGGA!!!! <3

2010-06-22 @ 11:59:55
URL: http://typcolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0