My dirty little secret

Godafton! Det fick bli en ny header, jag har gått in i den simpla header stilen så vit bakrund passar in bra.
Dagarna blir allt bättre, helst skulle jag bara vilja slippa se vad som inte är aktuellt längre men man vänger sig ju tillslut antar jag. Och snart är det lov! Helt sjukt, en vecka kvar typ! :D Underbart. Och lite läskigt eftersom ingen vet vad som händer nästa termin. Men sommarn ska absolut vara min ta hand om mig själv, njuta och ha kul sommar! Och planerna hittills är ju absolut vad man kallar kul! Paris, New york, Skåne med Yammi kanske, Sigges land, Claras land och massa sånna roligheter! LÄNGTAR!
Är klar med allt plugg alla läxor för denna termin! Jätteskönt! Men nu ska jag fortsätta kolla på Top model.



Finaste tjejorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0