M & M

Heeemmma ! Skönt att vara hemma faktiskt, har varit med my i 24 timmar :) Sov hos henne, gick på halva Beck premiären innan dom behövde utrymma hela lokalen för nåt gas läck eller nåt och satt uppe hela natten.
Idag ska jag inte göra ett skit tror jag. Men imorn får jag äntligen träffa Ella som haft besök den här veckan. Behöver prata med henne så hååårt.... saknar dig.
Och snart åker vi ! Längtar som en galning. Men nu ska jag lägga mig i soffan, har sovit i typ fyra timmar är rätt så trött. Puss!


Juste huste! Jag och My bytte lite kläder hihi :) Så allt på bilden är hennes och har äntligen fått ett par glasögon!
Wohoooo! Eller lånat då ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0