Idioter

GAAAAAAAAAAAAH! Hur kan någons lilla hjärna vara så idiotiskt men ändå så smarta!? För dom vet vart ens svaga punkt sitter och exakt hur man träffar den. Dom kanske inte gör det med mening men att dom kan vara så jävla själviska! Det var inte naturligt! Själva grejen kanske var det men faktum att ni gjorde det totalt för er och gjorde det och sårade så oerhört många är längst bort ifrån naturligt i min hjärna iallafall.
Så trött på alla dessa människor nu. Älskar alla och alla är väl underbara på sitt sett men jag är så trött på att skiten ska följa efter en. Det är looooov! Låt mig vara och låt mig gå vidare.
Jag vill inte älska dig så mycket, jag vill inte vara så arg, jag vill inte.
You made me to your pretty princess, now you make me to the freaking frog that no one wants to kiss !
Jag menar varför behövde det bli såhär? Ni va dom underbaraste personerna på denna jord. Nu gör ni bara mig ledsen.
Efter allt. Så älskar jag er. 
Nej nu ska jag... göra något annat iallafall. Behöve bara vara "arg" eller vafan jag är ett tag. Ursäkta mig fina människor !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0