Hon som boooorde packa hihiihih

Det är inte mitt fel. Det är den groteska bokstavligen fuuula men oerhört sköna fåtöljen som förra ägarna av lägenhetens fel att jag sitter i den istället för att städar och packar... Min utsikt är massa fina ljus till vänster, ett stort fönster med träd och sol utanför och Rihanna i öronen. Och röven i denna fuckin fåtölj så nej, inte mitt fel.
Glad midsommar på er föresten ! Ella, jag och mammorna och självfallet älskade Allan ballan har varit på långholmen och grillat men det började regna lite så vi åkte hem och som sagt här hamnade jag... men musiken har nu bytt till Jose gonzalez som faktiskt slår Riahanna enligt mig.
Ska möta Sebbe och Danne på brommaplan vid 8 imorn, åka till Zinken och sen vidare till flygplatsen! Obeskrivligt skönt att komma bort från Sthlm lite måste jag erkänna. Ella och Tilda på äventyr på dom franska gatorna ! Gud va jag babblar men blev plötsligt blogg sugen... Men nu vill inte denna ljuvliga fåtölj ha mig längre så jag kanske borde packa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0