Hide and seek

Sover hos Ella inatt, så jag håller mig på jord liksom. Vi har sett Sex and the city 2 just och den var faktiskt bra! Fattar inte all dålig kritik ärligt. Idag är det exakt två veckor kvar tills vi slutar... Alla är överlyckliga och längtar vilket jag också är men jag vill inte lämna terminen med en klump i magen.
Jag mår illa, ja har konstant ont i huvudet, ingen lust med ett skit, saknar, saknar och bara saknar... Vad mer kan jag säga. Förutom det. Det gör ont. Jag erkänner nu och jag orkar inte ha den där glada masken att det får lösa sig av sig själv för jag kan inte se dig gå vidare än. För själviskt nog går det inte så snabbt för mig. Och nu visar ja mig svag för dig. Jag behöver dig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0