GÄSTBLOGGNING HÄR!!

Hej, jag heter Sture.
Jag har en hund som heter Eruts.
Han gillar non-stop, långa promenader och klassisk musik.
Han är 7+ år och gillar att upptäcka nya saker.
Jag kan garantera att Eruts är den du vill spendera ditt liv med.
Kram Sture
TJAAAAAAAABBBAAAA
Tilda sminkar sig med sina fläääääshhiga nya sminksaker.
Hon har också köpt en smoothie, ostsås och ett coolt linne.
Jag har köpt en magtröja och Gillette Rakgel. (Min skäggväxt är ju inte att leka med)
Det var vår shopping.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
och vi ska se Eclipse idag.
Den kommer äga rumpaballe tror jag!
Fast sen har vi problemet om man ska välja popcorn eller Hot Snacks.
Fast det är Tildas smaklökar som kommer avgöra det efter att hon köpt popcornen och kommit på att hon vill ha Hot Snacks istället och jag älskar att hon är sån för då får jag alla hennes popcorn GRATIS !
Hallå där kött och blåbär
yo yo yo Sean Banan här!
Den här låten är en underbar
dedikation till alla domhära saftiga
runda
kurviga
stora (Skaka på rumpan)
sköna (Skaka på rumpan)
underbara (Skaka på rumpan)
goa (Skaka på rumpan)
varma kvinnorna (Skaka på rumpan)
i hela jävla världen (Skaka på rumpan)
Det var nog allt för mig!
PUSS OCH KRAM
Elllluuuuushhhh
Ella den coola
Ellabella
Ellix
Ella

Kommentarer
Postat av: mysi

GILLA

2010-07-01 @ 00:24:20
URL: http://mysi.devote.se
Postat av: Ella Schwarz

JAAAAAAAAAAAAAAAAA

2010-07-07 @ 13:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0