Eclipse !

JAG ÄR NU HEMMA ! Tackar och tackar för älsklingens gästbloggning tidigare, visar våran brist på hjärnceller men det är bara bra! Det finns annat där inne ska ni veta! Vad har inte männiksan upptäckt ännu.
Jaa som hon beskrev har dagen spenderars med förbruk av way to much money, ostsås och ångest över hot snacks eller popcorn. (det blev popcorn) sen kom eclipse ju! Jag vill inte erkänna det men jajg tror jag snart har klassats som lite twilight nörd... dom liksom beskriver allt så jäklans bra men på ett mer dramatiskt sätt än dom typiska " Jag vill ha honom jag är så kär" sättet. Det här är mer " Jag skulle låta dig ta mitt blod och förvandla mig till en isbit för att få din närhet förevigt" stil. Dramatiskt men vafan, it's for real.
Sitter nu och chattar med sander om läskiga kylskåp och lyssnar på min nya men gamla Coldplay skiva.
Och han är jätterädd för hans så jag ska rädda honom nu. Godnatt



it's not gravity holding you to the earth anymore, it's you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0