Den där solstrålen

Rätt skumt det där med vänner faktiskt. Med tanke på att personen ska vara som pusselbiten i ditt livs pussel, den andra halvan liksom. Inte lätt att hitta, lite one in a million kanske.
Med det har jag tur. Som fan.
Ella finaste Ella.
Vi har känt varande i dom mest händelsefulla, dramatiska, värsta, bästa månaderna nu.
Du får mig att le, du får mig att garva tills jag inte kan andas, du trycker på dom knapparna som behöver bli tryckna men framförallt låter du mig visa att det är okej att få en meltdown när dom knapparna trycks.
Vi skrattar åt samma saker, saker som är så lokalt att inte ens liten mygga kan förstå det roliga i det.
Harrekrishna alltså, ja livet är ju faktiskt allt bra.
Jag har liksom det viktigaste. Dig. Vi har klarat saker förut. Det löste sig. Men det skulle aldrig ha lösts sig utan varandra. Så ja, du var den där lillla pusselbiten som behövde hoppa på sin plats.
Älskar dig min ängel.




Kommentarer
Postat av: eeeeeelllllaaa

Jag har bara en sak o säga, eller jag har faktiskt jäätteemånga saker att säga men en sak är viktigast:



JAG ÄLSKAR DIG TILDA SÅ JÄVLA JÄVLA JÄVLA MYCKET!



jag tror vi är jorda för varran!

Jag tror att våra förfäders för 1234567890 år sen hade sex bara för att vi skulle kunna mötas i Stockholm! DET TROR JAG !

Vi är så fantastiska tillsammans och jävlar vad vi ska ha det in THE BIG CITYS!



Jag vette fan var jag skulle hamnat om inte du funnits där. Grejen är att jag skulle varit en lonley varg som typ suttit och tröstätit dygnet runt för att jag inte haft någon som förstått mig här uppe men nu har jag dig och du gör faktiskt så att man orkar gå upp på morgonen och ta sig igenom dagarna och allt vad de innehåller. Jag älskar dig så fantastiskt mkt och vi är ett otroligt bra team.

vi funkar som handen i handsken! Fisken i vattnet! Blomman i jorden! Pennan på pappret! Body lotion på benen!

all my love to you <3

2010-06-03 @ 21:44:09
Postat av: Anonym

vilket mysigt fönster :)

2010-06-09 @ 18:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0